Hello members,
Our e-gold account 3937008 has been blocked today for no apparent reason. We have contacted e-gold to unblock it, and we
are still awaiting their reply. In the meantime we have opened a new e-gold account 4717289.
All our e-gold funds are currently in our blocked account and we await e-gold\'s response to this. As soon as the issue is
resolved we will begin processing current pendings. We have decided not to transfer out our blocked e-gold otherwise we
risk getting our new account blocked too and e-gold may then decide not to unblock our primary account.
We are also receiving A LOT of support emails about our members e-gold accounts also being blocked too and wanting to
change their e-gold account details and sometimes we have to change the same member\'s e-gold account two or three times,
because each time they open a new one it gets blocked. This has been happening since yesterday.
We have decided to process everyone\'s pendings together, so SolidTrustPay pendings will be processed together with e-gold
when the issue is resolved.
Note that payouts are processed within 72 hours, so even if it takes a day or so to resolve, we will still be well within
our payout terms.
Thanks for your patience and I will keep you updated on this situation.
Regards,
James Stewart
13DailySite Admin
Участники Привета,
Наш e-gold счет 3937008 блокируется сегодня по никакой явной причине. Мы обратились к e-gold, чтобы открыть это, и мы все еще ожидая их ответ. Между тем мы открыли новому e-gold счету 4717289.
Все наши e-gold фонды - к настоящему времени на нашем блокированном счете и мы ожидаем e-gold\'s ответ на это. Как только передача будет
решенное мы начнем обрабатывать текущие рассматривать. Мы решили, чтобы передавать наш блокированный e-gold в противном случае мы
риск заблокировал наши сделки на лондонской фондовой бирже, заключенные в последние два дня операционного периода с расчетом в конце следующего периода слишком и e-gold может затем решать, чтобы открыть наш первичный счет.
Мы также получаем МНОГО поддержки emails о наших участники e-gold считает также блокированным слишком и хотясь
изменение их e-gold подробные данные о банковском счете и иногда мы должны изменять тот же e-gold счет member\'s два или три раз (а),
поскольку всякий раз, когда они открывают новый, который он блокировать. Это происходил с вчера.
Мы решили обрабатывать everyone\'s рассматривать вместе, так что рассматривать SolidTrustPay обработается вместе с e-gold
когда передача решена.
Отметьте, что выплаты обработаны в пределах 72 часов, так что даже если бы это берет день или около того, чтобы решаться, мы все еще будем хорошо в пределах
наши условия выплаты.
Благодарность за ваше терпение и Я подержу Вас скорректировался в этой ситуации.
Приветы,
Джеймс Stewart
13DailySite Администрация