Ну что, значит будем ждать четверг, если опять что-то не постигнет их
Оригинал:Привет.
Мы действительно имеем сервер, но мы не можем изменить наш DNS в
Registerfly.
Если Вы имеете счет в http://registerfly.com пожалуйста
продолжите; попробуйте изменить DNS на ваш домен и Вы
должны получить следующее:
Ошибка: [Команда прервана: неспособность проверять существование
nameserver ns1.whateverisyourdomain.net480]
Мы связались с ними, и они не могут сделать ничего
и даже не имеют крайнего срока, чтобы установить это..
Я сожалею, но в этой точке я не испытываю желание давать Вам точное время и дату.. Мы вернемся онлайн как только события позволят нам вернуться онлайн.
Спасибо,
Рон
Hello.
The situation is now getting almost ridicoulus.
We do have a server but we cannot change our DNS at
Registerfly.
If You have an account at http://registerfly.com please
carry on; try to change the DNS to your domain and You
should get the following:
Error: [Command failed: unable to verify existence of
nameserver ns1.whateverisyourdomain.net480]
We have contacted them and they can't do nothing about
and don't even have a deadline to fix this..
I am sorry but at this point I do not feel like givingYou an exact time and date..We will be back onlineas soon as the events will let us get back online smile.gif
Thanks,
Ron
Hello all,
Yesterday, after an hard work, me and my staff have
been able to fix the first 100 accounts in 917 & Titanium.
Believe me. It has been hard!
Furthermore e-gold isn’t working today and this doesn’t help
neither.
Additionally, Martin has developed a temporary script to cashout in the
new 917hp and in titanium, we can’t allow to cashout only the fixed
members so we have to fix all the accounts.
We have to take a further decision: we have to change our plans for the
next days.
We would fix the accounts on the new 917Hp and Titanium first. This
will only
take 3 days. We prefer to do this so that You
will see the account fixed and will be able to cashout.
New Plan:
1) 3 days to check and fix all the accounts in new 917horsepower and
titaniumsurf.
2) Instructions to Cashouts in new917hp and Titaniumsurf and cashouts.
3) Fix of old 917accounts (overpayments and lost accounts) and titanium
(lost accounts not yet restored) as a new calendar (I will post on next
Sunday).
4) Cashouts of the fixed accounts.
COMPATIBLY with the E-GOLD downtime, we will be back on track in 2
weeks.
The support will be re-opened on next Friday.
The problem with REGISTERFLY has been now solved, I will change the
settings when the DNS propagation will be completed.
Thanks
Hello,
We have been forced to set as "paid" all the wrong cashouts, it was
necessary in order to fix the accounts.
Don't check the "history" please, check only if the "cash balance" is
correct after our intervention.
Thanks
Ron
Привет,
Мы восстановили Titanium счета.
О не восстановленных потерянных счетах titaniumsurf:
Зарегистрируйтесь снова и свяжитесь с нами [email protected], тема: ПОТЕРЯННЫЙ СЧЕТ нам нужен новый ID и Номер счета Egold (мы были вынуждены удалить старую почту, пожалуйста пошлите новую почту).
О 917Hp:
МЫ ОКАЗАЛИСЬ ПЕРЕД НОВОЙ ПРОБЛЕМОЙ С REGISTERFLY, НО ВОССТАНОВКА СЧЕТОВ ПРОИСХОДИТ КАК НАМЕЧАЛОСЬ (только небольшая задержка, вызванная неустойчивостью сайт e-gold).
Спасибо
Рон
Привет,
TITANIUMSURF:
Перезапуск закончен, мы должны управлять "специальными" ситуациями и некоторыми “потерянными счетами”, таким образом мы вернемся к нормальной работе через несколько дней.
ПОЖАЛУЙСТА ПРОДОЛЖАЙТЕ ПОДДЕРЖИВАТЬ НАС.
917HORSEPOWER:
Мы в беде с registerfly, поскольку большинство из Вас знает, пожалуйста входите здесь:
http://202.75.39.114
Прошу прощения, но мы опаздываем с решением проблем с 917HP счетами, потому что я имел личные проблемы в течение этого периода и я был занят в течение прошлых 3-ех дней. Я надеюсь решить мои проблемы завтра.
Однако, команда вычислила 80 % кассовой наличности.
Я должен проверить снова и восстановить ваши счета, совместно с Egold (это походит "американские горки "), я надеюсь закончить в среду вечером.
Перезапуск будет тем же самым что и у TitaniumSurf.
CONCEPTSURF:
Растет очень хорошо, спасибо.
Рон Докинс
Hello,
as promised, we have fixed ALL the Accounts relative
to the new script of 917HorsePower.
We will open the possibility to cashout later tonight.
When ready, You can cashout your earnings as follow:
1.Login in your 917HorsePower account and check if the cash balance is
correct (if not contact us).
2.Upgrade at least 50% of your cashout request
3.Click on cashout button and request the payout.
You can use the “cashout button” only ONE TIME because the new tool is
unsuited with the current script and we don’t want another system
crash.
For the administration of the site it would be better that every member
asks for a full cashout, but we understand that someone could not be
able, so you can REQUEST TWICE THE SUM THAT YOU WANT TO UPGRADE.
About the rest of your cash balance, two options:
1.It will become “pending” at the end of your new upgrade
2.Contact the support after the first cashout (we will post specific
instructions at the end of the first cycle of payout).
I hope it is clear.
We will re-open the support desk Sunday evening or Monday.
Thank you
Ron