Вчера получил письмо от админа: "It ussually takes up to 48 hours in order for expired contract amount to
reflect on your accounts balance.
Please allow up to 2 business day before contacting Customer Service
regarding mentioned inquiry.
Thank you,
David Forsman
CSDC,IBC dba A3Union
Asset Manager & LRP Coordinator
tel: +44(0)2070992101
9:00 - 21:00 GMT"
С моим знанием английского я так понял пишет про зависшие депозиты. Не обратил внимание на это письмо.
Сегодня получил ещё письмо:
"I did not understand your question. We don't envy deposits
Thank you,
David Forsman
CSDC,IBC dba A3Union
Asset Manager & LRP Coordinator
tel: +44(0)2070992101
9:00 - 21:00 GMT"
Я непонял, на всякий случай сменил пароль к счёту. Пишу что я не задавал никаких вопросов. Пришёл ответ:
"Let me know if I can assist you with anything else, since as I noticed
the problem has been self-resolved.
Thank you,
David Forsman
CSDC,IBC dba A3Union
Asset Manager & LRP Coordinator
tel: +44(0)2070992101
9:00 - 21:00 GMT"
И хотел спросить, кто знает в совершенстве английский, правильно я его понял. Спасибо.