Зарегался несколько часов назад. Поскольку при небольших депах ($30) рефка тут в 5 раз больше дохода от прожекта, стал искать аплайна. Нету. Сунулся в чат. Кое-как откликнулся. Грит, передал в ай-ти, ждите. Написал письмо админу + через форму обратной связи:
Hello,
Some time ago I’ve written to your on-line support chat:
– My login is jakon.
I’ve registered in your project under uhyips.com, but do not find any info about it in my account. Will you please check and confirm the information? Thank you.
– Sven?
– Sven, what about my problem? Time is money… )
At last, Sven told me that he will send my question to the IT team, it won’t take long.
But up to now such a simple problem still is not solved
Think it’s an illustration to your client’s treatment in general.
Well, hope I’ll find some other project to deposit. Good luck…
Ответа ждемс до сих пор.
Так выпьем же за… Слава админам, чьи косяки со службой поддержки обращают ее в службу спасения!