The amount of 1 USD has been deposited to your account. Accounts: U23462038->U30******. Memo: API Payment. Withdraw to *** from MINOTAUR MARKETS LTD.. Date: 07:20 24.12.21. Batch: 439659807.
Hello Dear Investors and Members!
11 days ago we had a force majeure. Due to the fire in the datacenter, we completely lost access to the site, as well as to the hot wallets to which user deposits are accepted and from which payments are made. Since the site is fully configured to work in automatic mode, it has been working all this time without any control on our part. Now we have a lot of pending conclusions due to various failures, however, most payments were made in instant mode and as you can see, the overwhelming number of monitoring sets the status "paying". We also have a lot of support requests that we could not answer all this time.
We also ask you to pay attention to the fact that there are many failures in the ePayCore payment system that you may have observed in other programs. Payments are made instantly, but some deposits have not been credited. All deposits will be checked and added taking into account the accrued interest for these days and the bonus.
As for our trading on the stock exchanges, it did not stop for a minute. You don't have to worry, because access to exchange accounts, as well as cold wallets where more than 90% of the company's funds are stored, has not been lost. These funds are protected much more reliably because we cannot afford to lose them. We earn profits in the usual way, so you can be sure that we have the funds to pay dividends for our investors.
Summing up, we want to add that all problems will be solved. We are only asking for some time, it may take a few days. Despite the problems that have arisen and the lack of feedback from us, our company continues to grow and more and more investors are joining us. Therefore, we really have quite a large number of support requests that need to be answered, as well as many other problems that need to be solved.
Now that all accesses have been restored, we continue to work in the same mode. We really have far-reaching plans and look forward to the new year 2022 with confidence. Sincerely, the team of MINOTAUR MARKETS LTD.
Привет, Уважаемые инвесторы и члены! 11 дней назад у нас был сил-мажор. Из-за пожара в центре обработки данных мы полностью потеряли доступ к сайту, а также к горячим кошелькам, к которым принимаются депозиты пользователя, и из которых производится платежи. Поскольку сайт полностью настроен на работу в автоматическом режиме, он работает все это время без какого-либо контроля нашей части. Теперь у нас есть много ожидающих выводов из-за различных сбоев, однако, большинство платежей были сделаны в мгновенном режиме, и, как вы можете видеть, подавляющее количество мониторинга устанавливает статус «оплата». У нас также есть много поддержки запросов, которые мы не могли ответить все это время. Мы также просим вас обратить внимание на тот факт, что в системе платежной системы EPAYCORE есть много неудач, которые вы, возможно, наблюдали в других программах. Платежи сделаны мгновенно, но некоторые депозиты не были зачислены. Все депозиты будут проверены и добавлены с учетом начисленных процентов на эти дни и бонус. Что касается нашей торговли на биржах, он не остановился на минуту. Вам не нужно беспокоиться, потому что доступ к биржевым счетам, а также холодным кошелькам, где хранятся более 90% средств компании, не было потеряно. Эти средства защищены гораздо более надежно, потому что мы не можем позволить себе потерять их. Мы зарабатываем прибыль обычным способом, поэтому вы можете быть уверены, что у нас есть средства для выплаты дивидендов для наших инвесторов. Подводя итоги, мы хотим добавить, что все проблемы будут решены. Мы просим только некоторое время, это может занять несколько дней. Несмотря на возникшие проблемы и отсутствие обратной связи от нас, наша компания продолжает расти, и все больше и больше инвесторов присоединяются к нам. Поэтому у нас действительно есть довольно большое количество запросов поддержки, которые необходимо ответить, а также многие другие проблемы, которые необходимо решить. Теперь, когда все доступы были восстановлены, мы продолжаем работать в том же режиме. У нас действительно есть далеко идущие планы и с нетерпением ждем нового года 2022 с уверенностью. Искренне, команда Minotaur Markets Ltd.
Date : 2021-12-24 16:55
From/To Account : U313626465972
Amount : 0.50
Currency : USD
Batch : 260825820410
Memo : Withdraw from MINOTAUR MARKETS LTD
Date : 2021-12-24 21:51
From/To Account : U313626465972
Amount : 0.50
Currency : USD
Batch : 39532948018
Memo : Withdraw from MINOTAUR MARKETS LTD
Processor : Perfectmoney
Date : 2021-12-25 05:45
From/To Account : U23462038
Amount : 0.50
Currency : USD
Batch : 439789830
Memo : API Payment. Withdraw from MINOTAUR MARKETS LTD.