сегодня была возврашенна в полном обьеме сумма которую переводил с одной каты на пэйзу
, жду решения по второй карте. на пэйзе кошель заблокировали))))
Сегодня пейза заблокировала акаунт. Видимо причина , мое требование по возврату средств на карту Виза.
Было 2 платежа 120 и 300 долларов.
Написал в пейзу письмо, потом мой друг из Канады позвонил им от моего имени, сегодня же получил ответ на почту через 5 часов после запроса))
Ответ пейзы:
My name is Meetu, and let me start by thanking you for contacting us.
I apologize for the inconvenience however your Payza account is currently restricted because you initiated two chargebacks through your credit card issuer.
As per section 6.8 of our User Agreement, Payza members are “not permitted to initiate a chargeback (the return of funds to the customer, forcibly initiated by the customer's credit/debit card issuer, from the seller)”. As a result of the chargebacks, your Payza account has been temporarily restricted and a $25 USD Chargeback fee will apply for each of the two transactions.
In order to regain access to your Payza account, you will be required to pay the $50 USD fee. In order to pay the fee, please send a cashier's check, certified check or money order in the amount of $50 USD to the following address:
Payza
Processing Department
Secure Mail Box #620, 2348 Chemin Lucerne
Montreal, QC, H3R-2J8
Canada
For more information regarding Chargebacks, please review section 6.8 of our User Agreement:
https://www.payza.com/legal-agreements/terms-and-conditions-international
Once again, I apologize for the inconvenience and thank you for your understanding.
Как я понял, я нарушил пункт 6.8 правил.
А именно: запросил возврат своих денег с пейзы, а за это штраф в размере 25 долларов за каждый платеж