Несколько вопросов:
1. Сеты и Пакеты можно передавать рефералам вниз и спонсорам вверх пакеты?
2. Выводить можно под 0 или надо какую-то сумму оставлять на балансе (например абон. плату)?
3.Какая комиссия на ввод денег с Пэйзы в БОТ?
4. Что будет если денег нет на абон. плату в аккаунте?
It is your responsibility to maintain enough available funds in your Ewallet to pay your membership fees when due. If there are not enough funds in your Ewallet to meet any of your required payments, we will allow up to 30 days for you to rectify this shortfall. However, if the next payment becomes due and the funds are still not yet available, at our sole discretion, we will suspend your account, removing it from our sales engine functions, until such time as your membership fees are paid. Failure to bring your membership fees current within a period of 60 days will be in violation of this agreement and subject to termination, (see Membership Termination below).
Это ответ на Ваш вопрос №4.Вы должны погасить задолженность на протяжении 30 дней,после чего ваши активы не будут работать до погашения долга.Если не погасите задолженность на протяжении 60 дней-это будет считаться прерванием договора.
1.Кнопки transfer нет.
2.You will be provided with a BT Ewallet that you will use to make all product purchases, pay membership fees, and record sales earnings. You will be able to withdraw any funds and only those funds shown as “Available Funds”.
Можно выводить то,что есть в графе Available Funds.
3.Пока писала-вам уже ответили о комиссии при вводе.