Обновление
Update from the Founder\
Posted Dec 18th, 2012
Dear Members,
This is just a short update on how things are progressing around here...
First of all, I'm glad to report that we have added 2 social widgets to the Website - one is for our Official Facebook Page and the other is for my personal Twitter - to keep all you informed and up-to-date!
Please access our Social Pages directly if you like:
Facebook:
http://facebook.com/epicroyal
Twitter:
http://twitter.com/epicroyal
And please be sure to like/follow us when you visit them!
The second and the most important thing for today is the upcoming EPIC Review and Interview! We are carefully selecting the most interesting questions submitted by our Members and once I have a full list of topics for the Interview, I will contact my Interviewer (Paul Abramson, Money-News-Online Blog) and will try to answer all Members' questions at once along with the questions prepared by Paul himself. Prior to the Interview, our Website, Service, and the Club in whole, will be reviewed, so stay tuned for more!
Next, we are holding a Conference this Friday the 21st in Stockholm with approximately 50 initial Club Members to discuss the current trends in development of the Club and draw up a rough business plan for 2013. After the Conference, I will be happy to share information gained from attending the event on our Blog. Keep watching for updates!
Also, we are setting up a new European bank account to work with Members' Deposits & Withdrawals as the current Cyprus account WILL NO LONGER BE ACTIVE. Members willing to deposit or withdraw their funds via Bank Wire Transfer will have to wait until the new Banking Details are available in the 'Fund EPIC Wallet' section.
Other important upcoming events include:
- Migration to a new Server (BlockDos or similar service);
- Updated Due Diligence section (a detailed update will be provided next week on how to access the Documents);
- Disclosed and updated Fund Overview brochure;
- The new "Founder's Blog" section on our Blog.
The one last thing I want you all to know is that we are working real hard behind the scenes to let each and every Member feel his importance as part of the EPIC Team. However, as many of you are aware, we are in the middle of reporting season, hence are not able to provide IMMEDIATE support to each Member, especially when there are hundreds (!!!) of identical support tickets. I do, of course, apologize for that, however please try to keep some patience, don't blast the support system with masses of duplicate support emails. Please keep in mind that our priority task during this super busy time of year is paying out dividends to our Investors and answering support requests in the order in which they are received. Otherwise, you will simply put yourself in the end of the queue.
We are working hard to get the situation with the support tickets back to normal. And the 14-16-hour working day, six-seven days a week, makes me feel 24 hours a day is not enough.
Anyway, we will do our best to enter the New Year with a renewed energy and a top-notch support team available 24/7 for any issues that arise. The new Support Team will be available mid next week!
Sincerely,
Jeff
Jeffrey Ericson,
Managing Director and Founder
EPIC Royal Fund / EPIC Royal Investors Intl
Обновление от основателя
Опубликовано 18 декабря 2012
Уважаемые члены,
Это всего в нескольких минутах обновление, как все продвигается здесь ...
Прежде всего, я рад сообщить, что мы добавили 2 социальных виджетов на веб-сайт - один для нашей официальной страницы Facebook, а другой для моего личного Twitter - держать вас в курсе всех и до современных!
Пожалуйста, получить доступ к нашим социальным страницы, если вам нравится:
Facebook:
http://facebook.com/epicroyal
Twitter:
http://twitter.com/epicroyal
И, пожалуйста, убедитесь, что нравится / не следуют за нами, когда вы посещаете их!
Второе и самое главное на сегодняшний день является предстоящий обзор EPIC и интервью! Мы тщательно выбирая наиболее интересные вопросы принимаются от наших членов и еще у меня есть полный перечень тем для интервью, я свяжусь с моего интервьюера (Paul Абрамсон, деньги-Новости-Интернет блог), и постараемся ответить на все вопросы членов сразу вместе с вопросов, подготовленных сам Павел. До интервью, наш веб-сайт, сервис и клуба в целом, будут пересмотрены, так что следите за другое!
Далее, мы проводим конференцию в эту пятницу 21-го в Стокгольме с примерно 50 первоначальных членов клуба, чтобы обсудить текущие тенденции в развитии клуба и составить примерный бизнес-план на 2013 год. После конференции я буду рад поделиться информацию, полученную от участия в событии на нашем блоге. Следите за обновлениями!
Кроме того, мы создаем новый европейский банковский счет для работы с членов депозиты и снятие в качестве текущего счета на Кипре больше не будет ACTIVE. Пользователи готовы депозит или снять свои средства с помощью банковского перевода банка придется подождать, пока новые банковские реквизиты доступны в разделе "фонд EPIC кошелек.
Другие важные события предстоящего включают в себя:
- Переход на новый сервер (BlockDos или аналогичные услуги);
- Обновлен раздел Благодаря Diligence (подробная обновление будет предоставлена на следующей неделе о том, как получить доступ к документам);
- Раскрыты и обновленные брошюры Фонда Обзор;
- Новый "Основатель блога» на нашем блоге.
Последнее, что я хочу, чтобы вы знали, что мы работаем очень трудно за кулисы, чтобы каждый член чувствовать свою значимость как части EPIC Team. Однако, как многие из вас знают, мы находимся в середине сезона отчетности, следовательно, не в состоянии обеспечить немедленную поддержку каждого члена, особенно, когда есть сотни (!) Одинаковых билетов поддержку. Я, конечно, извиняюсь за это, однако, пожалуйста, старайтесь держать немного терпения, не взорвать систему поддержки с массами дубликатов писем поддержки. Пожалуйста, имейте в виду, что наша первоочередная задача в этой супер занятой время года выплаты дивидендов для наших инвесторов и отвечая на поддержку запросы в том порядке, в котором они были получены. В противном случае, вы просто ставите себя в конец очереди.
Мы прилагаем все усилия, чтобы ситуация с поддержкой билеты в норму. А 14-16-часовой рабочий день, шесть-семь дней в неделю, заставляет меня чувствовать себя 24 часа в сутки не хватит.
Во всяком случае, мы сделаем все возможное, чтобы войти в новый год с новой энергией и первоклассный поддержки доступны 24/7 на любые вопросы, которые возникают. Новая группа поддержки будет доступна в середине следующей недели!
С уважением,
Джефф
Джеффри Эриксон,
Управляющий директор и основатель
EPIC Royal фонда / EPIC Royal Инвесторы Intl