Future Trails Inc - futuretrails.com - Страница 109

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

ravitejag

Интересующийся
Регистрация
01.09.2010
Сообщения
465
Реакции
0
Поинты
0.000


Date: 2011-27-02 13:19:08
Batch: 56152644
From Account: U0578687
Amount: $1.00
Memo: Withdraw to from Future Trails
Thank you
 

Bonivur

Специалист
Регистрация
05.03.2010
Сообщения
558
Реакции
2
Поинты
0.000

po6enjka

Специалист
Регистрация
22.10.2010
Сообщения
753
Реакции
15
Поинты
0.000

Bonivur

Специалист
Регистрация
05.03.2010
Сообщения
558
Реакции
2
Поинты
0.000

donn1980

Профессионал
Регистрация
17.11.2010
Сообщения
1,309
Реакции
0
Поинты
0.000

Hyip-Cruiser

ТОП-МАСТЕР
Регистрация
20.11.2007
Сообщения
76,223
Реакции
5,183
Поинты
0.010

Bonivur

Специалист
Регистрация
05.03.2010
Сообщения
558
Реакции
2
Поинты
0.000

Bonivur

Специалист
Регистрация
05.03.2010
Сообщения
558
Реакции
2
Поинты
0.000
Стабильный платёж :appl:

$4.10 has been successfully sent to your LibertyReserve account U666****.Transaction batch is 56201326.:money:

добавлено через 2 часа 50 минут
ещё одна выплата :money:

$4.10 has been successfully sent to your LibertyReserve account U666****.Transaction batch is 56201330.:money:
 
Последнее редактирование:

voorby

Новичок
Регистрация
20.02.2011
Сообщения
37
Реакции
0
Поинты
0.000

fragiron

Интересующийся
Регистрация
20.10.2010
Сообщения
21
Реакции
0
Поинты
0.000
Господа у меня вопрос? Отправил депозит 25.02.11 в 09:11 по МСК времени через PM. Платеж прошел. А на балансе не зафиксировалось!
в support писал. Ответа не получил. Такие случаи уже были? Помогите разобраться?
 

Murodjon

Любитель
Регистрация
25.12.2009
Сообщения
1,036
Реакции
24
Поинты
0.000
Господа у меня вопрос? Отправил депозит 25.02.11 в 09:11 по МСК времени через PM. Платеж прошел. А на балансе не зафиксировалось!
в support писал. Ответа не получил. Такие случаи уже были? Помогите разобраться?

Через перфект часто так бывает! ещё раз пишите саппорт помогут !!
 

Лебедев Герман

Интересующийся
Регистрация
28.02.2011
Сообщения
6
Реакции
0
Поинты
0.000
Добрый вечер! Компания заблокировала доступ к моему счёту и прислала мне сообщение на мейл следующего содержания:


Dear Client:

The instruction that has been given to you previously needs to be completed in order to enable us to verify the owner of the account in order to prove you are the real owner of the account.
The above mentioned requirement has a regards to your own security and wellness of investment.
We highly appreciate your understanding and support.

Regards
Customer Service Department

On Wed, Feb 23, 2011 at 8:55 PM, Future Trails <[email protected]> wrote:

Dear Valued Client ,

Due to Non-proper registration in our website and the order of government in regards of fighting money laundering activities, as a registered company, we are being asked by law to obtain, verify, and record information that identifies each person who opens an account with us . So in order to continue using our service you should send following documents by post to one of our addresses mentioned in below in order to receive your profit . Please be informed Failure to provide requested Documents would result to refund your investment and closing your account.In this regards we block your account until hearing from your side.
In case you have a intention to refund your money please inform us immediately.

Required Personal Documents :

* A notarized copy of the valid passport (pages containing photo, signature and personal details)
* A notarized copy of the drivers license or National Identity Card
* Bank reference on official letterhead with name, address, telephone/fax numbers issued less than 6 months ago or professional reference letter from a banker, lawyer or accountant stating how long they have known you and the status of your accounts
* Proof of physical address (original or notarized copy of utility bill, bank statement or credit card statement). YOU NEED TO SEND TWO DIFFERENT BILLS SHOWING YOUR ADDRESS. ( not older than 3 months ago )

NOTE: ALL PHOTOCOPIES MUST BE NOTARIZED BY A PUBLIC NOTARY OR A LAWYER OR A BANKER (there must be seal, signature phone (not mobile phone) number and address of authority, who notarizes your documents). Also you may send us the original documents . After verification, we will send them back to you via DHL (DHL charges are applicable)

Physical Address: 345 5th Avenue, Suite 1401 New York, New York 10014, USA

We apologize for any inconvenience this may cause , Your account will be fully activated again upon on receiving requested documents . If you need further assistance Please don’t hesitate to contact us .

Sincerely
FutureTrails Group Security Department

Подскажите пожалуйста что делать в этом случае? как вернуть деньги?
 

Ekaterina18

Новичок
Регистрация
05.02.2011
Сообщения
215
Реакции
0
Поинты
0.000
Господа у меня вопрос? Отправил депозит 25.02.11 в 09:11 по МСК времени через PM. Платеж прошел. А на балансе не зафиксировалось!
в support писал. Ответа не получил. Такие случаи уже были? Помогите разобраться?
Было так. Мы с подругой через алерт ложили. На счету деньги не появились. Подруга подумала, что перевод не получился и через минут 5 еще 10 долларов перевела. На письма так и не ответили. Депозиты появились через три дня. Но...у подруги только один, а не два. И сколько она не писала, ей так и не ответили.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху Снизу