GeniusFunds - geniusfunds.com - Страница 298

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.

Mr. Chan

Любитель
Регистрация
08.07.2009
Сообщения
232
Реакции
1
Поинты
0.000

Ирэна

Любитель
Регистрация
29.01.2010
Сообщения
183
Реакции
0
Поинты
0.000
ВОТ МОЯ ПЕРЕПИСКА С ИХ ТЕХПОДДЕРЖКОЙ: КОРОЧЕ В ДВУХ СЛОВАХ-ОБЕЩАЮТ К КОНЦУ НЕДЕЛИ ЗАРАБОТАТЬ:eek:
Tatiana:
Hi!!
Welcome Tatiana! Your request has been directed to the Customer Assistance department. Please wait for our operator to answer your call.
There are no operators available at the moment. If you would like to leave a message, please type it in the input field below and click "Send" button
Tatiana:
Hi! Be kind, please, please!
Tatiana:
Is there anyone else???
Tatiana:
Alo!!
Tatiana:
Is there anyone else
Call accepted by operator Customer Assistance.
Customer Assistance:
Hi , Welcome to Genius Funds. My name is Sophia. How may I assist you today ?
Tatiana:
HI!!! PROBLEM??
Tatiana:
YOU CAN BELIEVE
Tatiana:
When you have finished PROBLEMS,
Customer Assistance:
We are facing some major technical problem and because of that ,we are unable to process all those request.
Tatiana:
YOUR WEB SITE WILL OPERATE And when it happens
Tatiana:
YOUR WEB SITE WILL OPERATE And when it happens
Customer Assistance:
Please don't worry, our technical team is doing their best to put the system back on track and it will be done very soon.
Tatiana:
When will DISCOVERY SITE
Tatiana:
ON THE MONITOR ALREADY STARTS PANIC gradually'm sorry IF FAVORITE GENIUS die,
Tatiana:
MUCH LOVE GENIUS!!,
Customer Assistance:
You're most welcome!
Customer Assistance:
Is there any other information I may assist you with ?
Tatiana:
TELL when you begin working
Tatiana:
TELL when you begin working?????
Customer Assistance:
Please don't worry, this problem will be solved by the end of this week.
Tatiana:
the end of this week. КОНЕЦ НЕДЕЛИ????
Tatiana:
100%,,,???
Tatiana:
THANKS GENIUS! CAN YOU BELIEVE THAT THE END OF THE WEEK?
Customer Assistance:
Sorry, we can't give you exact time.
Tatiana:
THANKS GENIUS!
Customer Assistance:
You're most welcome!
Customer Assistance:
Thank you for contacting us.
Wish you a great day ahead!
Bye
Customer Assistance has left the conversation.

добавлено через 2 минуты
ДАВЙТЕ БЕЗ ПАНИКИ, ПОКА ЖДАТЬ ДО КОНЦА НЕДЕЛИ. А ТО СВОИМИ КРИКАМИ САМИ ЕГО УБЪЕМ(((
 
Последнее редактирование:

Intelligent being

Профессионал
Регистрация
21.04.2009
Сообщения
1,057
Реакции
10
Поинты
0.000
ИМХО, вместо того, чтобы парить поддержку одними и теми же вопросами, посчитали свои убытки и пошли искать новый проект. Кто думает, что проект оживает, пусть думает, только без паники и воплей, всё равно это не поможет.
 

nachalo

МАСТЕР
Регистрация
19.02.2010
Сообщения
4,497
Реакции
2,147
Поинты
0.000
ВОТ МОЯ ПЕРЕПИСКА С ИХ ТЕХПОДДЕРЖКОЙ: КОРОЧЕ В ДВУХ СЛОВАХ-ОБЕЩАЮТ К КОНЦУ НЕДЕЛИ ЗАРАБОТАТЬ:eek:
Tatiana:
Hi!!
Welcome Tatiana! Your request has been directed to the Customer Assistance department. Please wait for our operator to answer your call.
There are no operators available at the moment. If you would like to leave a message, please type it in the input field below and click "Send" button
Tatiana:
Hi! Be kind, please, please!
Tatiana:
Is there anyone else???
Tatiana:
Alo!!
Tatiana:
Is there anyone else
Call accepted by operator Customer Assistance.
Customer Assistance:
Hi , Welcome to Genius Funds. My name is Sophia. How may I assist you today ?
Tatiana:
HI!!! PROBLEM??
Tatiana:
YOU CAN BELIEVE
Tatiana:
When you have finished PROBLEMS,
Customer Assistance:
We are facing some major technical problem and because of that ,we are unable to process all those request.
Tatiana:
YOUR WEB SITE WILL OPERATE And when it happens
Tatiana:
YOUR WEB SITE WILL OPERATE And when it happens
Customer Assistance:
Please don't worry, our technical team is doing their best to put the system back on track and it will be done very soon.
Tatiana:
When will DISCOVERY SITE
Tatiana:
ON THE MONITOR ALREADY STARTS PANIC gradually'm sorry IF FAVORITE GENIUS die,
Tatiana:
MUCH LOVE GENIUS!!,
Customer Assistance:
You're most welcome!
Customer Assistance:
Is there any other information I may assist you with ?
Tatiana:
TELL when you begin working
Tatiana:
TELL when you begin working?????
Customer Assistance:
Please don't worry, this problem will be solved by the end of this week.
Tatiana:
the end of this week. КОНЕЦ НЕДЕЛИ????
Tatiana:
100%,,,???
Tatiana:
THANKS GENIUS! CAN YOU BELIEVE THAT THE END OF THE WEEK?
Customer Assistance:
Sorry, we can't give you exact time.
Tatiana:
THANKS GENIUS!
Customer Assistance:
You're most welcome!
Customer Assistance:
Thank you for contacting us.
Wish you a great day ahead!
Bye
Customer Assistance has left the conversation.

добавлено через 2 минуты
ДАВЙТЕ БЕЗ ПАНИКИ, ПОКА ЖДАТЬ ДО КОНЦА НЕДЕЛИ. А ТО СВОИМИ КРИКАМИ САМИ ЕГО УБЪЕМ(((

Но когда? конец недели может в следущем году!
 

Nolcken

Любитель
Регистрация
04.12.2009
Сообщения
397
Реакции
0
Поинты
0.000
Народ, зайдите на Talkgold или другой заморский форум - там этой переписки уже с избытком. Все переливают из пустого в порожнее. Удивляюсь, сколько может быть терпения у этой Софии отвечать на одни и те же вопросы. Может, и впрямь есть надежда?!
 

Ирэна

Любитель
Регистрация
29.01.2010
Сообщения
183
Реакции
0
Поинты
0.000
ПОСМОТРИМ...ВСЕ РАВНО НАМ НЕ ДАНО ЧТО ТО ИЗМЕНИТЬ

добавлено через 2 минуты
Я ТОЖЕ ДУМАЮ, ЧТО ЕСЛИ БЫ ХОТЕЛИ ЗАКРЫТЬСЯ, ТО НЕ ОТВЕЧАЛИ БЫ НА ВОПРОСЫ.

добавлено через 3 минуты
ИМХО, вместо того, чтобы парить поддержку одними и теми же вопросами, посчитали свои убытки и пошли искать новый проект. Кто думает, что проект оживает, пусть думает, только без паники и воплей, всё равно это не поможет.

У МЕНЯ В ГЕНИИ ОСНОВНАЯ СУММА ЗАВИСЛА И ИСКАТЬ ТЕПЕРЬ НЕ НА ЧТО ПОКА)))):money::mad:

добавлено через 5 минут
БОЛЬШЕ ВСЕГО ВЕРЫ У МЕНЯ БЫЛО К ГЕНИЮ(((
 
Последнее редактирование:

GgStar

Интересующийся
Регистрация
14.01.2010
Сообщения
22
Реакции
0
Поинты
0.000
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху Снизу