Re: NXPay - электронный кошелек
Пришло на почту сообщение от поддержки NxPay, хотя писал на Зик по поводу моего длительного перевода денег с Зика на NxPay(13.08). Пишут что-то типа что аккаунт был неактивным поэтому на такой дальний срок, но попробуют снова 30.07 перевести.Не пойму это отмазка какая-то или на самом деле так?!!!! Регистрировался по видео, ничего лишнего не делал.Подождем 30-го.
Текст сообщения (может я что-то не так понял): Many of you are inquiring about payouts that you are due from Zeek rewards and those inquiries cannot be answered by NxSysytems however Zeek Rewards has indicated the payout that you were supposed to receive between 07/12 - 07/23 has been pushed back and will be attempted a second time on 07/30. If you were/are supposed to receive a payout and your account is in a disabled/frozen status the payout will be attempted a second time the following week. You will also receive an email indicating the payout was unable to process.
Пришло на почту сообщение от поддержки NxPay, хотя писал на Зик по поводу моего длительного перевода денег с Зика на NxPay(13.08). Пишут что-то типа что аккаунт был неактивным поэтому на такой дальний срок, но попробуют снова 30.07 перевести.Не пойму это отмазка какая-то или на самом деле так?!!!! Регистрировался по видео, ничего лишнего не делал.Подождем 30-го.
Текст сообщения (может я что-то не так понял): Many of you are inquiring about payouts that you are due from Zeek rewards and those inquiries cannot be answered by NxSysytems however Zeek Rewards has indicated the payout that you were supposed to receive between 07/12 - 07/23 has been pushed back and will be attempted a second time on 07/30. If you were/are supposed to receive a payout and your account is in a disabled/frozen status the payout will be attempted a second time the following week. You will also receive an email indicating the payout was unable to process.