Чтобы несколько разбавить страсти, приведу распечатку своей только что закончившейся беседы в чате.
07:43:27 Thank you for contacting us. An operator will be with you
shortly...
07:45:01 [Operator Andy joined the chat]
07:45:09 Andy: Hello! Welcome to our support. How may I help you?
07:46:09 Serg: Hello. Today request is in pending for the first time.
Is it normal?
07:49:52 Andy: Yes it's still normal, but for prevent
07:50:12 Andy: I'll write report about your problem
07:50:20 Andy: and send it to he admin
07:50:36 Andy: could you please leave your username and your email ?
07:51:51 Serg: My login Serg59. But in MMGP forum
many posts about pendings over 24 hours. Is everything OK with you?
07:53:41 Andy: The admin haven't notice me yet related to this
problem, I'll make a report about it to the admin, so he can make a
confirmation
07:55:22 Serg: But as for you everything is OK? You have no plans to
stop paying?
07:58:13 Andy: I am not the admin, I just live chat support staff
07:59:00 Andy: So sorry, I can't answer your question, this is
because the admin have not notice me yet anout it
08:00:06 Serg: When will you be able to answer?
08:00:40 Andy: Of course, soon after the admin itself notice me
08:00:48 Andy: related to this problem
08:01:22 Serg: May it be today?
08:06:58 Andy: I'll try my best to reach and contact him, so none of
the member feel upset about this problem
08:07:54 Serg: Hope he will solve problems. Bye
08:08:28 Andy: bye,
08:08:33 Andy: have a nice day
Подробно переводить нет смысла. Коротко: сотрудник в чате не в курсе задержек выплат, поскольку админ его не информировал по этому вопросу. Он свяжется с админом для выяснения ситуации.
В общем, бред конечно. С другой стороны, хотели бы слинять, то и чат бы отключили (или бы хоть плели что-нибудь о "временных технических трудностях", чтоб собрать еще чуток

)
Подождем еще немного...