Hello,
Access to your Perfect Money account might have been stolen by swindlers. Most likely your PC is infected with malicious software, so please check it for viruses and reinstall the operational system. Then please change your email password and fill up this form to submit an account password restoration request to our Security Department: https://perfectmoney.is/restore.html
Sincerely, Customer Support Manager
Andrew Lionel
добавлено через 12 минут
1.Я зашел в аккаунт со своего пароля хотел вывести деньги и верифицироватся мне систем написала. At the moment your account does not qualify for verification. If you have additional questions, please contact Perfect Money support. 2 Я написал в суппорт.Уважаемый администрация, я не могу снять деньги со своего счета и его verofitsirovat помогите мне! В нем говорится, что мой счет был заблокирован."толька я писал по английски.Ответ:Hello,
Access to your Perfect Money account might have been stolen by swindlers. Most likely your PC is infected with malicious software, so please check it for viruses and reinstall the operational system. Then please change your email password and fill up this form to submit an account password restoration request to our Security Department: https://perfectmoney.is/restore.html
Sincerely, Customer Support Manager
Andrew Lionel
добавлено через 17 минут
И мне на почту пришел новый пароль я его ввел в аккаунт зашел туда но он все равно был блокирован.А еще я им отправлял для разблакировки свои данные.что дальше делать даже и не знаю
Access to your Perfect Money account might have been stolen by swindlers. Most likely your PC is infected with malicious software, so please check it for viruses and reinstall the operational system. Then please change your email password and fill up this form to submit an account password restoration request to our Security Department: https://perfectmoney.is/restore.html
Sincerely, Customer Support Manager
Andrew Lionel
добавлено через 12 минут
Я извиняюсь времени не было сюда заходить.Я вас не понял сейчас напишу по шагам.как Вы его меняли ? - Вы можете привести полностью текст письма в оригинале ?
1.Я зашел в аккаунт со своего пароля хотел вывести деньги и верифицироватся мне систем написала. At the moment your account does not qualify for verification. If you have additional questions, please contact Perfect Money support. 2 Я написал в суппорт.Уважаемый администрация, я не могу снять деньги со своего счета и его verofitsirovat помогите мне! В нем говорится, что мой счет был заблокирован."толька я писал по английски.Ответ:Hello,
Access to your Perfect Money account might have been stolen by swindlers. Most likely your PC is infected with malicious software, so please check it for viruses and reinstall the operational system. Then please change your email password and fill up this form to submit an account password restoration request to our Security Department: https://perfectmoney.is/restore.html
Sincerely, Customer Support Manager
Andrew Lionel
добавлено через 17 минут
И мне на почту пришел новый пароль я его ввел в аккаунт зашел туда но он все равно был блокирован.А еще я им отправлял для разблакировки свои данные.что дальше делать даже и не знаю
Последнее редактирование: